Monday, August 20, 2007

BENGÜ - TAKTİK

Duration: 05:04 minutes
Upload Time: 07-08-15 04:32:15
User: vivagk
:::: Favorites
Description:

BENGÜ - TAKTİK www.kurumsalprojeler.com Lafta bitti sana yazilisim Dur ben daha yeni basladim Az oldu yasananlar henüz farkindayim Izimi derin kazacagim Bak taktik yaptirtma bana Bilirsin ben alasini yaparim Öyle saf geldim ben sana Ihtiyaç olursa raydan çikarim Karpuz kabugunu getirtme aklima Çikmaz yoldan yol yaratirim Tavana vuran yeri dibe vurdururum Haberin olmaz aranan olurum Sana son kez haykiriyorum Gel ne olur gel Tas olan bile aska ibadet etmez mi? Gel gel gel Yalvaririm gel Iki çift haybeden söz bile yetmez mi? Bak taktik yaptirtma bana Bilirsin ben alasini yaparim Öyle saf geldim ben sana Ihtiyaç olursa raydan çikarim Karpuz kabugunu getirtme aklima Çikmaz yoldan yol yaratirim Tavana vuran yeri dibe vurdururum Haberin olmaz aranan olurum

No comments: